اندکی صبر سحر نزدیک است...

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ق.ظ

عاقبت سوء ظلم حتی نسبت به حیوانات

 

حقا که خدای تعالی در حسابگری سریع است، و کیفر ظلم و تعدّی را قبل از آخرت در همین دنیا می دهد.

و این ظلم ها و تجاوزها و دام اندازی ها و بی خبر کشتن حیوانات بی زبان- همانطور که بسیار به چشم خود دیده ایم-

جز سوء عاقبت و نکبت ، ثمره ای ندارد.

« حکمت زلال ، گزیده ای از اندیشه های آیت الله علامه طباطبایی ( قدس سره ) »



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۴، ۱۹:۲۰ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره ولا
  • ۳۱ مرداد ۹۴، ۱۸:۴۳ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک
  • ۲۷ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک

عاقبت سوء ظلم حتی نسبت به حیوانات

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ق.ظ

 

حقا که خدای تعالی در حسابگری سریع است، و کیفر ظلم و تعدّی را قبل از آخرت در همین دنیا می دهد.

و این ظلم ها و تجاوزها و دام اندازی ها و بی خبر کشتن حیوانات بی زبان- همانطور که بسیار به چشم خود دیده ایم-

جز سوء عاقبت و نکبت ، ثمره ای ندارد.

« حکمت زلال ، گزیده ای از اندیشه های آیت الله علامه طباطبایی ( قدس سره ) »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۱

نظرات  (۲)

من دیدم چند تا پسر اشغال از کشور خارجی بودند که یه گاوی رو با شمشیر کشتند خیلی دلم میخواد اون چند تا پسر رو پیدا منم و با اره برقی تیکه تیکه اشون کنم
من دیدم چند تا پسر اشغال از کشور خارجی بودند که یه گاوی رو با شمشیر کشتند خیلی دلم میخواد اون چند تا پسر رو پیدا منم و با اره برقی تیکه تیکه اشون کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی