اندکی صبر سحر نزدیک است...

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

متنی ویژه یژه ویژه

من اصلا

هرگز

به نداشتن عادت نکرده ام و نمیخواهم بکنم

خداکه باشد همه چیز هس

خدای من خاص است

خودم آنرا ساخته ام

با تمام وجودم

خدای من بیراهه را برایم راه میکند

او مرا امتحان نمیکند

تنبیه هم نه

خدای من

تنها با من عشق بازی میکند

.

.

استاد قسمتی



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۴، ۱۹:۲۰ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره ولا
  • ۳۱ مرداد ۹۴، ۱۸:۴۳ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک
  • ۲۷ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک

متنی ویژه یژه ویژه

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

من اصلا

هرگز

به نداشتن عادت نکرده ام و نمیخواهم بکنم

خداکه باشد همه چیز هس

خدای من خاص است

خودم آنرا ساخته ام

با تمام وجودم

خدای من بیراهه را برایم راه میکند

او مرا امتحان نمیکند

تنبیه هم نه

خدای من

تنها با من عشق بازی میکند

.

.

استاد قسمتی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی