اندکی صبر سحر نزدیک است...

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

اینکه دوست داشتنت تا چه اندازه حال مرا خوب می کند ، بماند

 

  مولایم اینکه دوست داشتنت تا چه اندازه حال مرا خوب می کند ، بماند

اما قصه ی اشکی که با یادت هربار گوشه ی چشمم می لرزد برایم تکرار نشدنی ست .

 اینکه هستی ، اینکه پناه دلتنگی هایم می شوی و من با تو راز می گویم.

اینکه پشت پنجره شیشه ای دلم هر صبح جمعه انتظارت را می کشم

همه ی این ها  گواه حضور تو در هر لحظه ی بودنم است.

اینک با تو ام و با هر نفس که جانم تازه می شود نام تو بر زبانم است

هر قطره ی اشکی که بر گونه ام می چکد یاد تو در آن جاریست

آقای روزهای خالی و خسته ی دلم ظهورت روشنی چراغ زندگیست

حضورت دلارام  روزهای پریشانی  ست.

با تو هر لحظه در سجود نمازم اوج می گیرم.

و دعای فرجت همان بال پرواز منست.

مولایم تا آمدنت هر روز صبح با آب دیده خانه ی دلم را برایت آب و جارو می زنم.

و با زمزمه ی دعای عهد  میثاق دیرینه ام را تجدید می کنم.

مولایم! در قنوت نماز شبت جایی برای دل شکسته ام  خالی کن.

« با تشکر از سرکار خانم سمیه آذربو »



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۴، ۱۹:۲۰ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره ولا
  • ۳۱ مرداد ۹۴، ۱۸:۴۳ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک
  • ۲۷ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک

 

  مولایم اینکه دوست داشتنت تا چه اندازه حال مرا خوب می کند ، بماند

اما قصه ی اشکی که با یادت هربار گوشه ی چشمم می لرزد برایم تکرار نشدنی ست .

 اینکه هستی ، اینکه پناه دلتنگی هایم می شوی و من با تو راز می گویم.

اینکه پشت پنجره شیشه ای دلم هر صبح جمعه انتظارت را می کشم

همه ی این ها  گواه حضور تو در هر لحظه ی بودنم است.

اینک با تو ام و با هر نفس که جانم تازه می شود نام تو بر زبانم است

هر قطره ی اشکی که بر گونه ام می چکد یاد تو در آن جاریست

آقای روزهای خالی و خسته ی دلم ظهورت روشنی چراغ زندگیست

حضورت دلارام  روزهای پریشانی  ست.

با تو هر لحظه در سجود نمازم اوج می گیرم.

و دعای فرجت همان بال پرواز منست.

مولایم تا آمدنت هر روز صبح با آب دیده خانه ی دلم را برایت آب و جارو می زنم.

و با زمزمه ی دعای عهد  میثاق دیرینه ام را تجدید می کنم.

مولایم! در قنوت نماز شبت جایی برای دل شکسته ام  خالی کن.

« با تشکر از سرکار خانم سمیه آذربو »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴

نظرات  (۱)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۰ محمد بیگدلی
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی