اندکی صبر سحر نزدیک است...

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۷ ق.ظ

دلم هوایی دلت شده

 

انتظار تفسیر شایستگی حضور توست اما خوب تعریف نشد، ما خوب تعریف نکردیم . انتظار فرسایش زندگی ماست.

ما سراسیمه وصال تو نشدیم. ما نشستن به هوای تو را راه چاره دانستیم. ما نشستیم و نشستیم فقط دعا کردیم. دعا از سر دل شکستگی، از سر یأس برای فرج در کار خودمان، نه برای آمدنت! نه برای حضورت!!!

ما تورا فریاد نزدیم، فریاد به پا نکردیم، آشوب شدیم و دلت را دل آشوب کردیم. بیا قرار خستگان! بیا  منجی! بیا برای برابری.. بیا برای التیام دردهای نگفتنی و نامحسوسمان... بیا برای تسکین دردهایی که مسکن های مجازی تسکین کننده اش نیست... بیا برای زدودن زنگارهای دل و روحمان! بیا برای لبخندهای از سر دل...

بیا برای رهایی از  وابستگی ها و دلبستگی های زودگذری که دلمان را به ظاهر گرم کرد و از یاد تو غافل شدیم و نفهمیدیم.

بیا نوید بخش دل ها،  بیا وعده داده شده... بیا موعود جهانی.

ما تحلیل رفته ایم از فلان بغضی که نشکست. از فلان سنگینی سکوتمان که تو دیدی. دلمان از ناملایمتی ها ، از نابرابری ها ، از تحریم ها ، از تحمیل ها، از لبخندهای سرد، از خنده های مضحک، از نرسیدن ها ، از انتظار، از فاصله خسته است و انتظار فرسایش زندگی ماست.

بیا صیقل جان و روح ما باش! بیا  صدایت می کنم،  به جان دل فریادت می زنم. بیا و در قد کشیدن التماس دست ها نگاهت را از من مگیر. بیا و روشنی چشم ما باش بیا و چشم و دلم را روشن کن....! بیا!

دلم هوایی دلت شده، هوایی حضورت،  هوایی نگاهت. جمکران دلم بی تاب حضور توست و دل بیقرارم  پایبنده نگاه تو ، بیا که از  حرص و سردرگمی پر شده ایم و پرت از انتظار و منتظر و منتظر...

تو را به روزهای خوب و لحظه های زیبا دعوت می کنم. تو بهار قبیله ای...

خدایا نزدیک کن فرج صاحب عصر و زمان مهدی موعود، این حجت تمام شده ات را !!!

با تشکر از خانم چشمی



نوشته شده توسط عارف
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۴، ۱۹:۲۰ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره ولا
  • ۳۱ مرداد ۹۴، ۱۸:۴۳ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک
  • ۲۷ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک

دلم هوایی دلت شده

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۷ ق.ظ

 

انتظار تفسیر شایستگی حضور توست اما خوب تعریف نشد، ما خوب تعریف نکردیم . انتظار فرسایش زندگی ماست.

ما سراسیمه وصال تو نشدیم. ما نشستن به هوای تو را راه چاره دانستیم. ما نشستیم و نشستیم فقط دعا کردیم. دعا از سر دل شکستگی، از سر یأس برای فرج در کار خودمان، نه برای آمدنت! نه برای حضورت!!!

ما تورا فریاد نزدیم، فریاد به پا نکردیم، آشوب شدیم و دلت را دل آشوب کردیم. بیا قرار خستگان! بیا  منجی! بیا برای برابری.. بیا برای التیام دردهای نگفتنی و نامحسوسمان... بیا برای تسکین دردهایی که مسکن های مجازی تسکین کننده اش نیست... بیا برای زدودن زنگارهای دل و روحمان! بیا برای لبخندهای از سر دل...

بیا برای رهایی از  وابستگی ها و دلبستگی های زودگذری که دلمان را به ظاهر گرم کرد و از یاد تو غافل شدیم و نفهمیدیم.

بیا نوید بخش دل ها،  بیا وعده داده شده... بیا موعود جهانی.

ما تحلیل رفته ایم از فلان بغضی که نشکست. از فلان سنگینی سکوتمان که تو دیدی. دلمان از ناملایمتی ها ، از نابرابری ها ، از تحریم ها ، از تحمیل ها، از لبخندهای سرد، از خنده های مضحک، از نرسیدن ها ، از انتظار، از فاصله خسته است و انتظار فرسایش زندگی ماست.

بیا صیقل جان و روح ما باش! بیا  صدایت می کنم،  به جان دل فریادت می زنم. بیا و در قد کشیدن التماس دست ها نگاهت را از من مگیر. بیا و روشنی چشم ما باش بیا و چشم و دلم را روشن کن....! بیا!

دلم هوایی دلت شده، هوایی حضورت،  هوایی نگاهت. جمکران دلم بی تاب حضور توست و دل بیقرارم  پایبنده نگاه تو ، بیا که از  حرص و سردرگمی پر شده ایم و پرت از انتظار و منتظر و منتظر...

تو را به روزهای خوب و لحظه های زیبا دعوت می کنم. تو بهار قبیله ای...

خدایا نزدیک کن فرج صاحب عصر و زمان مهدی موعود، این حجت تمام شده ات را !!!

با تشکر از خانم چشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی