اندکی صبر سحر نزدیک است...

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ق.ظ

هوای همیشه بهاری

گاهی وقتها بغضمان می گیرد،بغضی به سنگینی هوای شهر،به سنگینی غصه هایمان، به وسعت دلتنگیهایمان.

اشکهایمان بی بهانه می‌ریزد بهانه گریستنمان فاصله هاست،فاصله ای که از خودمان گرفته ایم آنوقت به دنبال شانه ای هستیم تا سر بر روی آن بگذاریم و همه‌ی دلتنگیهایمان را بباریم!

مولای من تو آن بهانه‌ای همان دلیل بودن همان لطیفه ای که وقتی از ما دور می‌شود خود را گم می‌کنیم، مولای من یاد تو در من همان ساحل امنی است که خاطر پریشانم در گذر از امواج سهمگین روزمره‌گی‌ها در آن آرامش می‌یابد.

یادتو همان باران بهاری است که بذر خشک را از تن سرد خاک بالا می برد مولای من توکه هستی یاد تو که با من است آرامش در لحظه لحظه زندگی‌ام جریان  دارد پاییز فصل دلهره‌ها نیست سرمای زمستان احساس نمی‌شود توکه هستی آسمان همیشه آبی است و هوا همیشه بهاری است.

اثری از سمیه آذربو



نوشته شده توسط مرتضی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۴، ۱۹:۲۰ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    اره ولا
  • ۳۱ مرداد ۹۴، ۱۸:۴۳ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک
  • ۲۷ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    لایک

هوای همیشه بهاری

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ق.ظ

گاهی وقتها بغضمان می گیرد،بغضی به سنگینی هوای شهر،به سنگینی غصه هایمان، به وسعت دلتنگیهایمان.

اشکهایمان بی بهانه می‌ریزد بهانه گریستنمان فاصله هاست،فاصله ای که از خودمان گرفته ایم آنوقت به دنبال شانه ای هستیم تا سر بر روی آن بگذاریم و همه‌ی دلتنگیهایمان را بباریم!

مولای من تو آن بهانه‌ای همان دلیل بودن همان لطیفه ای که وقتی از ما دور می‌شود خود را گم می‌کنیم، مولای من یاد تو در من همان ساحل امنی است که خاطر پریشانم در گذر از امواج سهمگین روزمره‌گی‌ها در آن آرامش می‌یابد.

یادتو همان باران بهاری است که بذر خشک را از تن سرد خاک بالا می برد مولای من توکه هستی یاد تو که با من است آرامش در لحظه لحظه زندگی‌ام جریان  دارد پاییز فصل دلهره‌ها نیست سرمای زمستان احساس نمی‌شود توکه هستی آسمان همیشه آبی است و هوا همیشه بهاری است.

اثری از سمیه آذربو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی